Az 5 leggyakoribb kérdés a NAV-bekötéssel kapcsolatban

2018 januárjában-februárjában még úgy gondoltuk, a NAV-bekötésben érintettek legnagyobb százaléka majd csak július 1-je után fog ébredni, és siettében elintézni a kötelező dolgokat.

Tévedtünk.

Egy érdekes adat: Megkérdeztük az ügyfélszolgálaton dolgozó kollégáinkat, hány darab megkeresés érkezik a NAV-bekötéssel kapcsolatban.

Naponta kb 40-50 megkeresés érkezik, FEJENKÉNT!

faq-2643072_960_720.jpg

Szeretnénk, ha írásban is választ kapnál a leggyakoribb kérdésre a témában, így összegyűjtöttük az 5 leggyakrabban felmerülő kérdést a NAV-bekötésről.

1# Van bármilyen teendő, amit el kell végezni a NAV-bekötéssel kapcsolatban?

VAN!

  • Lefrissíteni a Kulcs-Soft programot. (erről értesítést is kapsz majd.)
  • NAV-regisztrációt kell végezned, ügyfélkapun keresztül. 

2# Minden számlát elküldünk a NAV-felé?

NEM! - Csak azokat a számlákat küldjük el, amelyek 100.000 Ft ÁFA tartalom felettiek, és másik belföldi adóalanynak készülnek. (egyéni vállalkozó, cég, alapítvány... stb)

3# Tesztelhetem a Kulcs-Soft programok automatikus adatküldését?

NEM! - A Kulcs-Soft már cégen belül már teszteli a programok működését, mindezt ügyfeleinknek tartott oktatásainkon be is mutatjuk.Fontos tudni, hogy a NAV csak a fejlesztőknek biztosít teszt környezetet, a végfelhasználóknak nem.

4# A szoftver ad majd visszajelzést a sikeresen feltöltött számlákról?

IGEN - A számla listában tudod majd ellenőrizni a feltöltés sikerességét egy státusz mező segítségével, valamint az új NAV-os lekérdezésben is megjelenítjük.

5# Regisztrálhatok már a NAV oldalán?

NEM! - Igaz, egyelőre. Információink szerint a regisztráció június 18-án kezdődik, hírleveinkben erről ügyfeleinket közvetlenül is tájékoztatjuk.

Bízunk benne, sikerült minden fontos kérdésedre választ adnunk.
Ha valami még érdekel, kérdezz kommentben, válaszolunk rá!

A bekötésről a NAV indított egy forródrótot, ezen a számon érhető el: 1819

Ha még több infóra vágysz, olvasd el a NAV-bekötés túlélő kisokosunkat!