4 irányú ügyféltámogatás a Kulcs-Softnál


Több lábon is áll az ügyfél támogatás a Kulcs-Softnál, hiszen a jogszabályi változások által még inkább megnövekedett az igény a szakszerű tanácsadásra. A klasszikus telefonos ügyfélszolgálat mellett, emailben és személyes szakértői konzultációval is törekszünk a feltett kérdések megválaszolására, programjaink megismertetésére.


Új, 4. támogatói pillérünk, Kulcs-Akadémiánk, kis csoportos oktatásaival azoknak kedvezünk, akik szeretnék kérdéseiket személyesen feltenni, azonban nem igényelnek fél napos tanácsadást. A néhány órás oktatások kifejezetten hasznosak elmélyíteni a meglévő munkavállalók ismereteit, hiszen olyan funkciókat, trükköket is megmutatunk, ami akár a rutinos Kulcs-Soft használok számára is újdonság lehet.


Sok új munkavállaló is érkezik hozzánk, ami azt mutatja, ügyfeleink fontosnak tartják a belépő kollégák képzését. Pár óra alatt az összes fő funkciót megismerhetik és friss tudásukat egyből kamatoztatni tudják új munkahelyükön. Ezzel kiváltva a hosszú hetekbe kerülő tanulási folyamatot.

Aktuális képzéseink között Számlázó Akadémiánk és Számla és Készletező oktatásunk fut.
Jelentkezni az akademia.kulcs-soft.hu oldalon lehetséges vagy ügyfélszolgálatunkon.

szamlazo_akademia_infografika.png